Strona Główna Przystanek Alaska - Northern Exposure
Forum Łosków serialu Przystanek Alaska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: czyzu9
2006-06-20, 19:31
100 temat
Autor Wiadomość
bjork
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-01, 21:59   100 temat

Mamy jubileusz :sylwester: Nadszedł czas na 100 temat. Proponuję podsumowanie, co Wam się podoba, a co nie, co was rozczarowało, a co pozytywnie zaskoczyło i ogólne wszystkie refleksje dotyczące forum.

Pozwolę sobie napisać pierwsza. :) Wiec tak: na początku trochę do tego wszystkiego podchodziłam sceptycznie, przypuszczałam, że może być klapa, bo dużo zostało napisane na forum wyborczej - tematy się szybko wyczerpią i albo będziemy dublować albo nadejdzie koniec /trochę patetycznie, sorry ;) /. Tu sie pomyliłam. Może tematy ściśle "przystankowe" czasem schodzą na dalszy plan, ale i tak czuć dlaczego, a w zasadzie przez co tu jesteśmy.
Drugą sprawą, która w zasadzie powinna być omówiona jako pierwsza, są ludzie, a właściwie Wy, czyli wszyscy Ci którzy to forum tworzą. Jest po prostu zajebiście /sorry Lopez ;) / miło spotkać tak wielu fajnych ludzi w jednym miejscu.
Tak sobie myślę, że to jest takie właśnie Cicely, chociaż tylko internetowe. No dobra kończę już te smęty, tylko jeszcze jedno: dziękuję Wam wszystkim razem i każdemu z osobna, że jesteście :D . Mocno wszytkich pozdrawiam i życzę pięknej wiosny, za oknem i w ogóle :)


ps. miał być 100 ale chyba coś nie jest tak, bo i przed i po wysłaniu wskazuje że jest 99, no dobra może być i 99... :)
Ostatnio zmieniony przez bjork 2006-04-04, 15:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
vroooom 
Członek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2006-04-01, 22:23   

Masz rację Bjork-tematy "przystankowe" schodzą na dalszy plan, ale... chrzanić to!
Ja tu zaglądam przede wszystkim dlatego, że są tu wspaniali ludzie. Szkoda, że tylko niewielka część z zarejestrowanych użytkowników udziela się na forum. I jeszcze jedna uwaga- niestety czat na onecie powoli zdycha- jest to też moja wina, ale niestety nic na to nie poradzę- pracuję 6 dni w tygodniu (zanosi się na to, że będzie to 7 dni) i niestety nie mam czasu. Szkoda, bo tak naprawdę od forum gazetowego i dziesiątek godzin spędzonych na czacie to się zaczęło...
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość" - JKM
 
 
 
lopez5 
VIP



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 337
Wysłany: 2006-04-02, 05:19   

Własciwie nie wiedziałem dlaczego "sorry lopez" - ale jest 6-rano OK .Chodzi o słówko "zajebiście" w wykonaniu kobiety. ;) (skumałem po kilku przeczytaniach ).
Ostatnio zmieniony przez lopez5 2006-04-02, 06:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ania 
Łoś Holling



Zaproszone osoby: 1
Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 395
Wysłany: 2006-04-02, 10:33   

Muszę przyznać, że coraz bardziej mi się tu podoba, choć na początku nie brakowało scepcytycyzmu, co chyba występowało u większości pojawiających się tu. Ale skoro już tu jestem, miałam przyjemność poznać grupę bardzo sympatycznych ludków.
Vrooom, narzekasz, że forum gazetowe i czat powoli acz skutecznie zamiera, ale przecież jest jeszcze to forum. I póki co jakoś jeszcze działa.
 
 
 
lopez5 
VIP



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 337
Wysłany: 2006-04-02, 11:10   

W odpowiednim momencie pojawił się Lopez , z nim pojawiła się świeżość , polot ,a dotkowo jest ładny ,mądry i SKROMNY .Mśle ,ze przez to mówicie ,ze jest tak świetnie .
UPS.Wczoraj był Prima Aprilis ;)

[ Dodano: 2006-04-02, 12:26 ]
Jak to czytam to widze ze ten lopez to jakiś straszny bufon ,ale nie chce mi sie juz tego postu kasowac .A niech sobie zostanie dla potomnych. :027:
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2006-04-02, 15:37   

Muszę powiedzieć że to bardzo ciekawy temat. Zresztą lubię takie sentymentalne sprawy. Fajnie sobie taką retrospekcję zrobić i powspominać. Zatem i ja dorzucę parę słów.
A więc od początku wiedziałem że te nowe forum będzie zdecydowanie lepsze od gazetowego i nie myliłem się. Dziś nie wyobrażam sobie przejścia z powrotem na system gazetowy. Tu jest tyle możliwości i bajerów że aż (jak choćby album – teraz wiemy kto jest kto ;) ).
Na początku wielkie dzięki dla czyża za kawał zaj…tej roboty. Chłopaczyna zasłużył na brawa. Szkoda tylko że ostatnio tak rzadko się pokazuje.
Teraz zobaczcie mamy już ok. 100 użytkowników. To co vroom że sporo osób tylko przegląda, dobre i to . Zapewne dojrzeją do tego by pewnego dnia napisać coś od siebie. I to nie koniecznie o serialu. Bo przecież NX to nie tylko serial ale sposób życia. Pewna filozofia którą sami w różny sposób tworzymy, modyfikujemy , udoskonalamy. Bjork piszesz że czasami odchodzimy od serialu? Wydaje mi się że to chyba dobrze, bo przecież ile można rozmawiać o jednej rzeczy. Wszystko się z czasem nudzi. Zresztą te wątki „nie z NX” pozornie się łączą z serialem i istotą jaką niesie ze sobą. Tam właśnie mówią o tym co nas otacza, dotyka, cieszy i smuci. Zresztą wystarczy spojrzeć na najbardziej popularne tematy by zobaczyć że w czołówce są te „nie z NX”. Myślę że widocznie tak ma być i myślę że trzeb to zostawić własnemu rytmowi i zobaczyć co z tego wyniknie.
Nie będę się powtarzał że poznałem tu niesamowicie ciekawych ludzi. Niesamowicie różnych o diametralnie różnych cechach charakteru. I to jest piękne i pasjonujące.
Nie chce tu nikogo wymieniać by kogoś nie pominąć lub niedocenić ale powiem że całą bandę bardzo lubię. :one:
Na początku jak pamiętam forum rozwijało się powoli. Kolejne osoby przekonywały się do niego i chwilę później ruszyło pełną parą. I to było dla mnie wielkim zaskoczeniem . Nie sądziłem że aż tyle osób napisze tyle ciekawy tekstów. Patrząc jak forum gazety powoli umiera myślałem że potrzeba będzie trochę czasu by się przebić z nowym tworem – tym bardziej że przecież od jakiegoś czasu w żadnej telewizji nie puszczają serialu. Żył tylko w naszych sercach i akcji wysyłkowej za którą wielkie DZIĘKI jej autorom . No i okazało się ze jest ok. Jak wszystko w życiu także i nasz forum miało wzloty i upadki. Pamiętam że był taki moment że forum przez jakiś czas dostało zadyszki i zatrzymało się prawie w miejscu. I wtedy do akcji wkroczył LOPEZ. Tak, tak ten szalony radiowiec :D . Widocznie tak miało być że odnalazł te forum i tchnął w nie (a szczególnie w onetczata) trochę życia. Drugim przełomowym momentem ( wg. mnie awcors :diabel2: ) była zadyma związana z mniejszościami seksualnymi a właściwie z naszym stosunkiem do nich . Ta „afera” pokazała nam jedna z cech wspólnych polskiego narodu , a mianowicie że nie za bardzo potrafimy rozmawiać ze soba publicznie( patrz to co się dzieje np. w sejmie). Na szczęście po chwili otrzeźwienia i przemyślenia udało się podpisać pakt stabilizacyjny i wszystko wróciło do normy. „ Choć świat już nigdy nie będzie tak sam jak przedtem” :kosci: . Teraz patrząc na forum odnoszę wrażenie że trochę się zrobiło spokojnie ale to zapewne jest spowodowane wiosną która wdziera się do naszych serc i umysłów i nie pozwala nam za długo ślęczeć przy komputerach. I dobrze.
Mam tylko nadzieje że i nasz poczciwy onetczat powróci do swojej właściwej kondycji to można by patetycznie rzec że od tego się wszystko zaczęło. Pamiętasz vroom jak nieraz się siedziało do późnych godzin nocnych , ciesząc się z każdej nowo poznanej osoby która odwiedziła czata. A ile razy bywał tak że było 2 -3 osoby i nic poza tym ? Ach to piękne czasy były. Dobra narazie może tyle tych moich wypocin. Mam nadzieje że niedługo znowu cos napisze. Pozdrawiam całą ekipę. BUUUUUUUUUUUUUU
_________________

 
 
 
nacia
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-03, 19:03   

Ach te wspomnienia... Nadal pamiętam jak trafiłam tu po raz pierwszy... Na początku obserwowałam wszystko z ukrycia i nie sądziłam ,że kiedykolwiek napiszę jakiegoś posta :) Myślałam ,że forum padnie od razu ,a ludzie będą tu tacy sami jak wszędzie czyli beznadziejni!!! Jak dobrze ,że się pomyliłam :)
 
 
likavitos
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-04, 15:03   

Stare dzieje...gdy trafiłam na to gazetowe forum to moze jeszcze z dwa miesiące pociagnęło i powstało to...stare dzieje...
 
 
chrisstevens 
Członek Rady



Zaproszone osoby: 5
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 666
Wysłany: 2006-04-04, 15:07   

Ja, muszę powiedzieć, że wielki sentyment czuję wciąż do forum gazetowego. Wkurzało mnie ono maksymalnie, ale tam się wszystko zaczęło. <łezka w oku :P > muszę wam jeszcze powiedzieć, że od początku, kiedy zobaczyłem, że forum Łosiów jest na portalu firmy Agora, do której mam pewną awersję i w dodatku wszystkie fora na tym portalu są oparte na beznadziejnym systemie - pamiętacie te linki "re:temat" i tak dalej? Ja zawsze klikałem na "pokaż wszystkie", ale ile to problemów... No i wtedy pomyślałem, że zrobię jakieś nowoczesne forum w phpBB, bo znam trochę ten system. Ale się ociągałem i ten sam pomysł zrealizował Czyżu. I chwała Panu, że to on, bo ja na pewno nie poprowadziłbym tego tak profesjonalnie jak on. Brawa dla Czyża!!! I wszystkich kochanych Łosiów i Klęp!!! :)
_________________


 
 
 
czyzu9 
Łoś Holling



Zaproszone osoby: 35
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 316
  Wysłany: 2006-04-04, 16:16   

Czas leci , a forum wciąż żyje. Pierwsze dni jego były straszne ale na szczęście sie rozkręciło. Mamy trochę użytkowników, ale tylko kilku jest naprawde aktywnych i to Wy tworzycie ten klimat forum. Nie ważne jest czy to forum w phpBB czy gazetowa. Ważne jest żebyśmy mogli dalej wspólnie sie spotykać na forum i dyskutować. Wielkie dzięki dla WAS za to ze jesteście :564: :580:
_________________
Northern Exposure
Because Cicely is a State of Mind
Gość czyta?e? to ...

Twoje ip :
 
 
 
bonka
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-09, 15:44   

Jak sią zaczęło? Najpierw była wiadomość na gazetowym forum, skorzystałam, zajrzałam. A potem "napadł" mnie raz na GG Czesmen i zaczął zachwalać to nowe forum. I znowu skorzystałam. Dzięki wielkie Czes, że mnie wtedy zaprosileś :) A potem się zaczęło na całego. Przodowanie w postach (niestety nieodwracalnie stracone ;) rozmowy wieczorami z "Trzema Muszkieterami". I rozpoczęła się pamiętna dyskusja, poszły epitety i przez to mam cały czas ten nieszczęsny czerwony pasek!!

Mimo wszystko cieszę się, że zawitałam na tą stronę, że cały czas tutaj jestem, że mogę porozmawiać. To jest swojego rodzaju Cicely. Ostoja w codziennym świecie, zabieganym, nie wiadomo za czym.

Mam nadzieję, że forum nie zniknie, pomimo tego, że nie wiadomo ile lat przyjdzie nam znowu czekać na emisję NX w TV. Ale jak się w końcu doczekamy, a forum będzie istniało (co zależy tylko od nas) może zawitają do nas nowi alaskomaniacy, nowe "pokolenie":) Kto wie.

Właśnie Czes napisał mi na GG że poznał genialnych ludzi na tym forum. Zgadzam się z Nim. Dziękuję, że jesteście, i proszę Was bądźcie nadal.
 
 
bjork
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-09, 17:03   

u mnie sie zaczęło normalnie, czyli od zalogowania się, hahah :) na forum gazetowym występowałam jako niejaki klenbek, w fajnym czasie, gdy zbliżały się święta: ogłoszenie o nowym forum, no to w szybkim tempie logen machen i co... i klapa bo jakieś błędy wyskoczyły, ale bjork łatwo nie odpuszcza i sie udało :) potem zaproszenie na skype, i konferencje z milczącą bjork :) po jakimś czasie sie rozkręciło (ekhm, znaczy naprawił się mikrofon ;) ) i tak jestem z Wami już 254 post :) :) i dziękuję za to :D :D :D
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2007-02-01, 12:56   

biegłałem sobie dziś po starych tematach i ten mi się spodobał

przeczytajcie sobie i wspomnijcie powyższe wpisy

bardzo miło i z wielkim zaangażownaiem :)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
fleish 
Łoś Maggie



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 743
Wysłany: 2007-02-01, 15:21   

racja zielony
brawo dla Was
i dzięki...
_________________
bez "c" bo aż tak podobny nie jestem ;)
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2009-03-18, 11:05   

Skoro to temat wspominkowy to powiem szczerze ze to co sie teraz dzieje z forum to mi sie nie bardzo podoba. Byc moze jest to jakis sposób na ozywienie forum ale wiekszośc tych wpisów to poprostu zwykle wypełniacze. Zdarza sie że w ciagu jednego dnia jest ok 50 postów w tych zabawach. ja juz nawet ich osobiscie nie czytam tylko kozystam z funcji - oznacz wszystkie fora jako przeczytane - i to załatwia sprawe. vroom sie jara ze mamr rekord - ale co to za rekord postów w miesiącu skoro to przeważnie posty z jednym słowem:) Więcej wysiłku drogie łosie - i zapraszam do dyskusji na ciekawe tematy, rozmawiajmy , spierajmy sie , dyskutujmy , znajdujmy nowe rozwiazania, wspomnijamy , mówmy o przyszłosci :) niech te forum zyje , bo przeciez NX to nie tylko serial - to zycie i to co nas wszystkich otacza - dzielmy sie swoimi smutkami i radosciami - wkońcu tworzymy jedną wielkią rodzinę :) samych łosi :) Tylu łosi jak tu nie znajdziecie nigdzie :D :diabel:
_________________

 
 
 
vroooom 
Członek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2009-03-18, 12:32   

Myślę że moglibyśmy spotykać się razw tygodniu na czacie i gawędzić, tak jak to dawniej bywało. W "skojarzenia" można się przecież bawić na czacie. Dla miłośników bardziej skomplikowanych zabaw proponuję różne różniaste gry na kurniku - oczywiście w łosiowym gronie. A co do postów wypełniaczy - ja też nie jestem wielkim entuzjastą tego pomysłu (już trochę za dużo tych tematów nam się porobiło), ale z drugiej strony gdyby nie Zielony i jego pomysł to forum by umarło śmiercią naturalną.
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość" - JKM
 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2009-03-18, 13:50   

hmmmmm - zgadzam sie z powyższymi wpisami

ale mimo wszystko wolę wypełniacze / choć tak jak wy uważam że to półśrodek/ niż miałbym w miesiącu tylko 30-40 postów do przeczytania i to też nie tak że wszystkie były by dokładnie na temat przystanku - bo jak traktować tematy " dowcipy" "nasi w tv" "muzyka nie z nx" ........... albo raczej czes wskarz mi tematy związane z NX które żyły w ostatnim roku, znajdziesz dwa lub trzy.

jest inny problem
BRAK nowych łosi które by wniosły trochę świerzej krwi na forum

skończyły się jakiś czas temu głosowania vroooma i od tego momentu jest absolutna kicha - a zresztą ile osób głosowało / vroooom popatrz i napisz - przecież dlatego skończyłeś i ci sie nie dziwie bo było ok.3-5 osób które oddały głos/ - bardzo zniechęcające
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
fleish 
Łoś Maggie



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 743
Wysłany: 2009-03-18, 15:16   

tez miałem podobne odczucia jak czes ale okazało się że..
mi te rozrywkowe tematy nie przeszkadzają a nawet bawią czasami :)

rekordami bym się nie przejmował a nawet żeby nie tworzyć złudnego wrażenia megalomanii :P proponuję po osłabnięciu zainteresowania usunąc te wątki, tym samym zmniejszy sie ilośc postów, "rekordów" i "wypełniaczy"..

jesli chodzi o mnie to mała liczba postów na tym forum wogóle mi nie przeszkadza = przecież chodzi o jakość a nie o ilość, prawda? :)

ale póki co zabawa jest fajna :) więc samba moi drodzy :D

ps.
czesmen napisał/a:
zapraszam do dyskusji na ciekawe tematy, rozmawiajmy , spierajmy sie , dyskutujmy , znajdujmy nowe rozwiazania, wspomnijamy , mówmy o przyszłosci

jedno drugiemu nie przeszkadza ;)
_________________
bez "c" bo aż tak podobny nie jestem ;)
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2009-03-18, 18:08   

tak mi się przypomniało w związku z powyższym - że ostatnie ostrzeżenie dostał chyba ..... ja w jakiś zamierzchłych czesach - powiem więcej miałem 2 ostrzeżenia i drżałem :552: ze strachu ;)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2009-03-18, 19:17   

Stracj jaki strach zielony :) cale to forum to zabawa :) nikt nigdy nikogo by nie wyzucił - choc raz było blisko podczas najwiekszego konfliktu :) oj sie działo ale o tym nastepnym razem :) ja nigdy sie nie balem ze nawet jak cos namieszam to bede miał problemy bo ....:)jestem w GTW :fuckyou2: :mikolaj: :sylwester: :diabel: :D :560: :kosci: :one: :diabel2:
_________________

 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2009-03-18, 19:21   

jak to zwykle z władzią bywa

rząd sie sam wyżywi
oraz
góra jest nie do ruszenia

;)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2009-03-18, 19:29   

i widzisz zielony ty to rozumiesz , nad resztą popracuejmy by zrozumiała:D :560:
_________________

 
 
 
fleish 
Łoś Maggie



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 743
Wysłany: 2009-03-19, 09:04   

czesmen napisał/a:
nikt nigdy nikogo by nie wyzucił - choc raz było blisko podczas najwiekszego konfliktu

z tego co pamiętam to czyżu raz Cię pacnął czes w Twoją goracą głowę :P
_________________
bez "c" bo aż tak podobny nie jestem ;)
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2009-03-19, 09:18   

to była prowokacja sił obcych nam ideowo
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2009-03-19, 09:34   

ależ Flajszka to była prowokacja kontrolowana :) :560: :kosci: :D :564:
_________________

 
 
 
fleish 
Łoś Maggie



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 743
Wysłany: 2009-03-19, 11:19   

dobra, dobra...kontrolowana przez czyża :D
okej :) z mojej strony starczy tych wspomnień ;)
_________________
bez "c" bo aż tak podobny nie jestem ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!