Strona Główna Przystanek Alaska - Northern Exposure
Forum Łosków serialu Przystanek Alaska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Chris

Ile punktów dajesz Chrisowi?
10
30%
 30%  [ 4 ]
9
38%
 38%  [ 5 ]
8
15%
 15%  [ 2 ]
7
7%
 7%  [ 1 ]
6
7%
 7%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 13
Wszystkich Głosów: 13

Autor Wiadomość
vroooom 
Członek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2007-10-29, 20:21   Chris

Nasz ranking zmierza powolutku ku końcowi. Pora na Chrisa.
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość" - JKM
 
 
 
chrisstevens 
Członek Rady



Zaproszone osoby: 5
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 666
Wysłany: 2007-10-29, 20:23   

OCZYWIŚCIE 10!!! Ulubiona postać w serialu!!! (Zdziwieni? :D A jednak! :D ) Za niesamowite filozoficzne audycje, za luźny styl bycia i za dostrzeganie drugiej strony medalu dosłownie zawsze - należy mu się ten dziesiątak... Ba, za same audycje mu się należy! :)
_________________


 
 
 
Eilieen
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-29, 20:56   

TAKŻE OCZYWIŚCIE 10-TKA!!!
Chris to po prostu Chris :) Jeśli się go zrozumie to z pewnością się go pokocha :030:
Przystojny, szalony, wygadany, momentami kontrowersyjny, z masą pomysłów i duszą artysty- to cały ON! :D
 
 
fleish 
Łoś Maggie



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 743
Wysłany: 2007-10-29, 22:02   

wasz entuzjazm mnie wzrusza
i mimo że Chris wkurza Mateusza
dam wysoką ocenę artyście
bo lubię go zajebiście :D

a tak serio, to wkurzył mnie wyrzuceniem harleya, romansem z maggie, i zbyt długim czasmi pieprzeniem w bambus ;) i dlayego dychy nie dostanie choć cenię go za mnóstwo rzeczy :)
_________________
bez "c" bo aż tak podobny nie jestem ;)
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2007-10-30, 09:05   

a ja dam 9 - - fajny gość ale podpadł mi kilka razy - nie pamiętam już czym
o maggie nie wspomnę !!!!!!!!!!! :042:
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
budda
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-30, 15:56   

JA dam 10. Ulubiony bohater to po pierwsze. 10 również za "chris o poranku" i jego filozoficzne wywody. to na tyle
 
 
bonka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-30, 17:21   

To ja trochę zmienię... nie wiem, jakoś nie trawię Chrisa... Nie przemawia do mnie. Zgadzam się, że jego audycje, przynajmniej niektóre, mają niesamowity charakter... Ale mimo wszystko... Nabrałam do niego pewnej awersji...
Chociaż zgadzam się, że Chris, najbardziej z Edem, tworzą klimat Cicely... pewnie tylko dlatego nie są to np. 2 pkt ;)
 
 
Ania 
Łoś Holling



Zaproszone osoby: 1
Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 395
Wysłany: 2007-10-31, 12:39   

Ludzik dość ekscentryczny na pierwszy rzut oka.
Jedna z kilku postaci serialu, na które przychylnie zerkam.
Ale, że mam dziś wstrętny humor i się "wyżyć" muszę dam 9 zamiast 10.
Ostatnio zmieniony przez Ania 2007-10-31, 12:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Eilieen
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-31, 14:07   

Jak Ci nie wstyd! Wyżyj się na swoim pluszowym misiu a nie na Chrisie!! :P
 
 
ishka83 
Łoś Holling



Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 310
Wysłany: 2007-10-31, 17:32   

zlinczujcie mnie :D
dałam 6
kiedyś się Chrisem zachwycałam ale... wyrosłam z niego
to chorągiewka na wietrze - co przeczyta to głosi... widzi zawsze drugą stronę medalu ale NIE DOKONUJE WYBORÓW co momentami wyprowadza mnie z równowagi
no i jest zbyt "bajkowy"
Ruth czy Maggie czy Holling są bardziej wiarygodni jako ludzie a Chris to ewidentnie twór niespełnionych fantazji reżysera... motor, przyczepa i laski na pęczki. taniocha! no i te wymyślone problemy... przystojniak ale z takim charakterem to bym go do łóżka nie wpuściła - za dużo by gadał i dywagował :P
stworzenie tej postaci musiało kosztować mnóstwo pracy ale to nie zespół który film kręcił oceniamy tylko charakter Chrisa
wiecie co, ja go coraz bardziej nie lubię!
a teraz chłoszczcie mnie słowami :P
Ishka
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2007-11-01, 20:03   

na stos z ishką !!!!!!

;) ;) :)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Eilieen
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-01, 22:03   

Ishka, każdy ma swoje zdanie i pomimo tego że jestem za Chrisem to Cię nie zlinczuję :P
Przez te wszystkie cechy, które wymieniłaś i Cię w nim denerwują ja go jeszcze bardziej uwielbiam :030: Wiedz też, że przez to nie czekałabym na to aż on skorzysta z mojego zaproszenia do łóżka, tylko ja bym wskoczyła do jego! gD>
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2007-11-02, 08:05   

taaaaa
dość interesująco się rozwija temat

vroom - może zrobisz gosowanie - "do kogo łóżka wskoczył /a/ bym najchętniej"

myśle że po to głosowanie pobije rekordy popularności :D
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Eilieen
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-02, 17:27   

Jasne, plus do tego uzasadnienie :D
 
 
kszkszksz 
Łoś Walt



Dołączyła: 17 Wrz 2007
Posty: 193
Wysłany: 2007-11-02, 22:52   

Generalnie zgadzam sie z Ishką :) ale pkt więcej niż ona za... dłuższe włosy.... :D kiedyś za takimi szalałam... jak byłam piękna i młoda.... wieki temu.... :)
_________________
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
--------------------------------------------------

http://www.niechcianeizapomniane.org
 
 
 
vroooom 
Członek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2007-11-03, 21:05   

114/13=8,769
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość" - JKM
 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2007-11-03, 21:11   

13 głosów oddanych !!!
bardzo fajnie że tyle łosi sie bawi - :D
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
fleish 
Łoś Maggie



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 743
Wysłany: 2007-11-04, 03:28   

kszkszksz napisał/a:
Generalnie zgadzam sie z Ishką :) ale pkt więcej niż ona za... dłuższe włosy.... :D kiedyś za takimi szalałam... jak byłam piękna i młoda.... wieki temu.... :)

hehe "piekny i młody" pamiętam te czasy... to było jakby... wczoraj :D
_________________
bez "c" bo aż tak podobny nie jestem ;)
Ostatnio zmieniony przez fleish 2007-11-04, 03:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nemet 
Łoś Maggie



Dołączyła: 11 Lut 2008
Posty: 628
Wysłany: 2008-02-17, 17:42   

wpadlam na to, ze chris moze byc przystojny i sie podobac dopiero jak stal sie liderem w jakims rankingu przystojniakow popularnego amerykanskiego magazynu ;) oz, nie moj typ. fizycznie. ale psychicznie pewnie bym sie z nim niezle dogadala, hehe pod warunkiem ze bym nie wiedziala ze siedzial - za grzeczną nastolatką bylam przy pierwszej emisji alaski :) dobrze ze juz koniec ankiety bo nie musze sie glowic nad iloscia punktow :P
_________________
szamanka z dorobkiem :) i przychówkiem :D
 
 
 
kszkszksz 
Łoś Walt



Dołączyła: 17 Wrz 2007
Posty: 193
Wysłany: 2008-02-17, 17:48   

to ja mam nemet, odwrotnie - w życiu bym się z nim nie dogadała, za to - nie powiem żeby mi sie nie podobał ;)
_________________
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
--------------------------------------------------

http://www.niechcianeizapomniane.org
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!