Przystanek Alaska - Northern Exposure Strona Główna Przystanek Alaska - Northern Exposure
Forum Miłośników serialu Przystanek Alaska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zlot ?osi - Gli?no 2013
Autor Wiadomość
vroooom 
Cz?onek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2013-01-03, 18:30   Zlot ?osi - Gli?no 2013

Moi drodzy- przed nami rok 2013 i kolejny Zlot ?osi w Gli?nie. Proponuj? ustali? termin jak najszybciej- wtedy b?dziemy mogli na spokojnie u?o?y? sobie plany dotycz?ce pozosta?ych spraw. Z naszych do?wiadcze? wynika, ?e chyba najlepsz? por? jest prze?om lipca i sierpnia. Co Wy na to?
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpiecze?stwo, tylko szybko??" - JKM
 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-06, 14:50   

vrum sie nudzi - s?owo daje ;)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-07, 10:21   

Nic nie nudzi zielony, im szybciej ustalimy termin zlotu to tym ?atwiej bedzie sobie zaklepac termin. zanim vrrom ten post napisa? to juz rozmawialem z hajtawerem zeby sie juz okre?lic i cos ustalic bo im b?dzie ?atwiej wzi??c urlop. hajty s? za lipcem ja w sumie te? choc i tak sie dostosuje do wiekszo?ci. napisze do Jacka i dam wam cynk co i jak bysmy wiedzieli jakie s? mozliwo?ci. :568:
_________________

 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-15, 10:15   

Drogie ?osie po rozmowachj z hajtami i vroomem napisa?em do Jacka by wiedziec jakie mamy mo?liwo?ci co do zlotu. Napisa?em tak:

Mam takie pytanie bo ju? by?my chcieli wst?pnie ustali? termin zlotu Przystanku Alaska 2013. Im wcze?niej go ustalimy tym ?atwiej b?dzie nam zaplanowa? urlopy wolne czy tez zwolnienia warunkowe z wiezienia . A tak serio bardziej chodzi o zagranice – np. hajtawerów. Zastanawiamy si? nad 2 miesi?cami lipiec i czerwiec. Powiedz mi jaki ty masz plany w tych terminach bo nieukrywany ?e by?my chcieli mie? domek lub dwa. Vrooom co? wspomina? ?e chce mie? pokój u ciebie na górze w domu , hajtawery pewnie te?. No có? wygodni si? robimy. Reszcie wystarczy pewnie domek. Tak?e jakie mamy w tych miesi?cach mo?liwo?ci tak by ka?dy by? zadowolony.

Jacekj odpisa? tak :
Na naszej stronce www.alaska.sundar.pl znajdziesz wstepny rozrys sezonu. Po latach ugoru jak idzie o reklame i marketingu postanowilem cos tu zmienic i mam dziouche ktora bedzie dlubac na tym poletku co jest faktycznie ugorem. Dobrze ze piszesz, bo jesli formula zlotu zmienia sie z namiotow na domki i pokoje to trzaby cos w miare szybko ustalic i klepac na fest, inaczej moze byc bida z terminem, fakt. Co do pokoi uwzglednijcie fakt, ze o ile uda mi sie je zapelnic to stosuje opcje wynajmu tygodniami sobota - sobota. Wszelkie inne opcje typu na dwa dni, do niedzieli a nie do soboty sa mozliwe dopiero jesli bede mial luki i pustki. To samo dotyczy grup - najlepiej termin wymiany sobota. To oczywiscie kloci sie z interesem grup, bo te najlepiej przyjezdzalyby w piatek a wyjezdzaly w niedziele. A ja wowczas mam luke miedzy niedziela a piatkiem i stracony tydzien.
Dobra, dosc marudzenia - cos konkretnego Wam sie marzy. Bo jak mowisz o czerwcu to jaki termin masz na mysli? Czerwiec to pustki na polu i wieksza swoboda, lipiec to wiecej luda i ciasniejsze terminy. Mozemy tu rozwazyc opcje rezerwacji terminu ale jako rzeklem, jesli domki i pokoje to musze miec konkrety jak diabli, inaczej szkoda bukowac termin, bo legalnie nasze lato polskie jest nie dosc ze czesto dupiaste to cholernie krotkie.
Daj znac jak to widzicie po konsultach z ludkami, si?
Co do lipca <1 attached link> http://www.facebook.com/m...609b24c2281bf10
[10:04:07] Przystanek Alaska: co do lipca - 21 w niedziele z ranca wyjezdza Adapciak i do soboty 27 lipca moglbym cos wcisnac. Bo poczatek lipca to hardkon a oni w ubieglym roku brali wszystkie domki, a Adapciak tez bral wszystkie domki. Pokoje nei byly wsie zajete, ale domki tak - no chyba ze satysfakcjonuje was gora Eda zamiast domku.

zatem rozkminiac jak wam bedzie lepiej? :564:
_________________

 
 
 
manuela 


Dołączyła: 30 Mar 2012
Posty: 114
Wysłany: 2013-01-15, 11:15   

fajnie ?e rusza nowy sezon zlotowy :D
ch?tnie si? spotkam, jednak b?d? mog?a powiedzie? cokolwiek konkretnie kilka dni przed. akurat kwestie urlopowe mam lu?niejsze, za to insze sytuacje nie pozwalaj? mi si? wcze?niej okre?li?. ustalajcie wi?c, ja si? dostosuj? w locie :)

ps. my?l?, ?e do 3 dni mog?abym by? a spanie u Eda mi bardzo pasowa?o :)
_________________
"Dopóki nie uczynisz nie?wiadomego ?wiadomym, b?dzie ono kierowa?o Twoim ?yciem, a Ty b?dziesz nazywa? to przeznaczeniem." C.G.Jung
>> losowa afka <<>> Zrób sobie dobrze <<
Ostatnio zmieniony przez manuela 2013-01-15, 11:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-15, 12:00   

21-27 lipiec brzmi zach?caj?c? - mo?e woda w jeziorze przekroczy 10 st C :)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Wiesia 
Administrator



Dołączyła: 03 Gru 2005
Posty: 926
Wysłany: 2013-01-15, 12:34   

Z do?wiadczenia wiem, ?e najbardziej udane s? w?a?nie zloty z ko?ca lipca :)
Wi?c i mi to pasuje :)
_________________
It's summer, I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...
 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-15, 12:40   

no to jedziemy :)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
vroooom 
Cz?onek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2013-01-15, 17:46   

Koniec lipca jest OK. Czerwiec w ogóle mi nie pasuje, 6-7lipca tak samo.
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpiecze?stwo, tylko szybko??" - JKM
 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-15, 18:03   

czy ktos jest przeciw ???

nie widze


no to mamy ustalone :) !!!!!!!
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-15, 18:04   

Chris te? pisa? na fb ze jemu tylko ten 21-27 lipiec pasuje. Ja si? dostosuje do wszystkich. :sylwester:
_________________

 
 
 
elwmat 

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-01-16, 22:44   termin, a inne terminy

Ewidentnie si? po?pieszyli?cie, ale trudno.

Na ostatnim zlocie poznali?cie pewn? urocz? osóbk?, której tak si? jako? z?o?y?o, ?e si? o?wiadczy?em pó?niej i z któr??e bior? ?lub na prze?omie maja i czerwca tego??e roku i w zwi?zku z tym my?la?em, ?e cz??? z Was dotrzyma mi towarzystwa w tej?e zacnej ceremonii, a ?e niektórzy z Was maj? daleko i pewnie nie b?dzie chcia?o im si? tak daleko zapyla? dla krótkiej, acz dla mnie jednak przyjemno?ci, to pomy?la?em, ?e mo?e chcieliby?cie pomarzn?? troch? na zlocie w maju b?d? w czerwcu, by zahaczy? o ten?e Gda?sk wzgl?dnie niedaleki i... brakuje mi pomys?ów, co by tutej?e wpisa?, by jeszcze bardziej z?o?one zdanie tutaj stworzy?. :)

Uff... (oddech w p?uca). No, ten tego wzgl?dnie jeszcze nie oficjalnie chcia?em ?o?ki zaprosi? do Gda?ska, nie w inszej, a w tej?e sprawie :))

[ Dodano: 2013-01-16, 22:50 ]
*nieoficjalnie
_________________
Elwmat(.pl)
 
 
ishka83 


Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 310
Wysłany: 2013-01-18, 09:36   

uoooo si? porobi?o!
no to nas chyba na zlocie nie b?dzie - Mariusz nie b?dzie mia? urlopu na 99%
kicha
a z podró?y do gda?ska na jak?e zacn? uroczysto?? te? pewnie nic nie wyjdzie - dla mnie osobi?cie nie daleko (daleko to jest ewentualnie Boliwia), ale z ma?ym przypicznikiem to ju? daleko :(
 
 
fleish 


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 743
Wysłany: 2013-01-18, 10:06   

gratulacje ?obuzy! w ramach prezentu przedma??e?skiego zapraszam na w?óczykija :)
co do zlotu to ok= przyj??em do wiadomo?ci i mog? spac gdziekolwiek i zkimkolwiek:)
_________________
bez "c" bo a? tak podobny nie jestem ;)
 
 
Wiesia 
Administrator



Dołączyła: 03 Gru 2005
Posty: 926
Wysłany: 2013-01-18, 14:46   

Gratuluj? Bartek :)
_________________
It's summer, I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...
 
 
 
elwmat 

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-01-18, 17:53   

:)
_________________
Elwmat(.pl)
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-18, 22:19   

ishki na zlocie musza by? bo jak ishków nie ma to zlot nie wa?ny. o Mariusza (kiper ofde flejm) musi byc bo ktos musi pilnowac ogniska i nie tylko. zaraz napisze do mao tse tunga petycje o zwolnienie go na ten czas z pracy :) :568: :569: :570: :one:
_________________

 
 
 
hightower 


Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 28
Wysłany: 2013-01-23, 20:54   

Drogie ?osie. Domniemamy ?e termin jest ju? ustalony na 21-27 lipca. Bardzo zale?y nam aby znów by? razem z Wami w tym roku na Alasce wi?c trzymajcie kciuki za zasr.... Ryanair'a co by obni?yli ceny bo obecnie s? one wyr?bane w kosmos. B?dziemy "in touch" w tym temacie :D

PS. _Sun prosi o odblokowanie konta.

PS2. Gratulacje dla Bartka i Praksy!!!!

PS3. Czesu rozwali?e? mnie tekstem kiper of de flejm!!
_________________
cos sie konczy, cos sie zaczyna...
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-23, 21:55   

zatem co 21-27 lipiec wiekszoscia g?osów przeg?osowany i mozna go zaklepac u jacka? :D :569: :568: :564:
_________________

 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-23, 22:46   

samokrytyka czes jest zawsze mile widziana

a jak bedziesz niegrzeczny to jeszcze drugie sobie daj

a tak swoja droga to gdzie te czesy kiedy kilka ostrzeze? jednoczesnie ludziska mieli
ja chyba nawet 2 raz mia?em - to? to powód do dumy w dzisiejszych spokojnych czasach

[ Dodano: 2013-01-23, 22:47 ]
i rezerwowac bo sie wrum rozmy?li
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-23, 23:29   

samokrtyka obywatelska :) :diabelek:
_________________

 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-24, 11:23   

ten cz?owiek zajdzie wysoko !!! wspomnicie me s?owa
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-24, 22:21   

zielony s?odzisz.... :one: :053: :okulary2: :D :564: :568: :> :sylwester: :diabel: :572: :D :556:
_________________

 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-24, 22:31   

A wi?c termin zlotu ustalony -Czifu potwierdzi? rezerwacje i juz oficjalnie bedzie na stronie Nx. 21-28 lipiec widzimy si? drogie ?osie :564: :one: :sylwester: :diabel:
_________________

 
 
 
_Sun 


Dołączyła: 29 Mar 2010
Posty: 14
Wysłany: 2013-01-24, 23:30   

Hej wszystkim ?osiom ,ale ja za wami tesknie !!!!Bartek i Praksa gratulacje!!!!buziaki dla wszystkich !!!
_________________
nie ma to jak Chateau Latour
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-25, 21:08   

czyli mozna si? pakowa? ?
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2013-01-29, 18:57   

Na stronie pola namiotowego „Przystanek Alaska” Jacek wpisa? nasz zlot oficjalnie do kalendarza wydarze? sezonu 2013 !!! Przypominam zatem ze ustalony i potwierdzony termin to 21-28 lipca 2013 w miejscowo?ci Gli?no Wielki . Wi?cej informacji na stronie http://www.alaska.sundar.pl/ wst?pnie zarezerwowa?em 1 domek jak b?dzie potrzeba na wi?cej to si? domówi. Pokoje vipowskie ka?dy za?atwia we w?asnym zakresie. Zatem du?e buuuuuu i do zobaczyska w lecie ?osie. Ajjjjjjj :564:
_________________

 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-01-29, 20:46   

no to mo?na sie pakowa? !!!!!

[ Dodano: 2013-02-06, 20:02 ]
no to kto jedzie ??? :)
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Wiesia 
Administrator



Dołączyła: 03 Gru 2005
Posty: 926
Wysłany: 2013-02-10, 21:17   

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
_________________
It's summer, I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...
 
 
 
zielony 
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1639
Wysłany: 2013-02-12, 18:21   

oj s?abiutko :) co ty tam sama bedziez robi?
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Allegro - najwi?ksze aukcje internetowe, najni?sze ceny! Kup i sprzedaj!

phpBB by przemo