Strona Główna Przystanek Alaska - Northern Exposure
Forum Łosków serialu Przystanek Alaska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zlot ŁOŚków - Gliśno A.D. 2014
Autor Wiadomość
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
  Wysłany: 2014-01-04, 22:38   zlot ŁOŚków - Gliśno A.D. 2014

kolego vrum
co prawda zimy nigdzie ani widu ani ..... ale chciałem przypomnieć że 3 stycznia 2013 roku
objawił się na temat "zlot łosi "
a w tym roku nic .........
[/b]
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2014-01-08, 12:49   

Prawdopodobnie zlot tegoroczny odbedzie sie 21-28.07.2014 :564:
_________________

 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-01-08, 19:22   

hurrraaaaa
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Tazz 
VIP



Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 36
Wysłany: 2014-01-12, 19:54   

Planuje w przyszłym tygodniu grafik urlopu na 2014, nie ukrywam, że chętnie przyjedziemy na zlot w tym roku. Czy istnieje możliwość skonkretyzowania daty tegorocznego zlotu jak najszybciej? Poczciwy Czesmenek pisze coś o końcu lipca, mi pasuje idealnie, a jak Wam?
_________________
Tazz

To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata. - Na litość boską, królowo
- zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus . "Mistr
 
 
 
vroooom 
Członek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2014-01-13, 20:51   

Będę miał urlop w II połowie lipca, tak więc podany przez Czesa termin jest OK.
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość" - JKM
 
 
 
ishka83 
Łoś Holling



Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 310
Wysłany: 2014-01-15, 21:59   

a my jak zwykle dupa zbita
mamy wstępnie zaklepany urlop na dwa pierwsze tygodnie lipca (a ten wspaniały czas zakończymy koncertem sonisphere festival na narodowym 11.07)
w związku z tym będzie problem z uzyskaniem urlopu przez Mariusza na choćby jeden dzień na koniec lipca.
tak tylko ostrzegamy...
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2014-01-16, 15:30   

Ale i tak jak zwykle bedziecie :) :564:
_________________

 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-01-16, 18:36   

nooooo obowiązkowo ........ :D
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Wiesia 
Administrator



Dołączyła: 03 Gru 2005
Posty: 926
Wysłany: 2014-01-18, 10:11   

Hej! Czessie kontaktował się z Jackiem.
Niestety ale lipcowy termin zaklepała Letnia Szkoła Go. Nie mamy wtedy szans na nocleg inny niż namioty. Poza tym będzie tam dziki tłum kamykowych graczy.

Jacek proponuje 11-17 sierpnia.
Plus: będą domki, w piątek 15 jest dzień wolny od pracy więc uda się przyjechać bez dodatkowego urlopu (choćby na sam weekend)

Co wy na to?
Zdecydujmy w miarę szybko i tez rezerwujmy termin i nocleg :)
_________________
It's summer, I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...
 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-01-19, 16:29   

ja proszę o zarezerwowanie ciepłej wody

w jeziorze rzecz jasna
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
vroooom 
Członek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2014-01-19, 20:55   

OK termin pasuje
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość" - JKM
 
 
 
ishka83 
Łoś Holling



Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 310
Wysłany: 2014-01-19, 21:48   

ooo, to się robi logiczne z tym 15.08
Wiesiaaaaa, a Wy będziecie? :P ?
 
 
Wiesia 
Administrator



Dołączyła: 03 Gru 2005
Posty: 926
Wysłany: 2014-01-20, 15:19   

Będziemy!
_________________
It's summer, I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...
 
 
 
Tazz 
VIP



Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 36
Wysłany: 2014-01-20, 17:07   

:/
_________________
Tazz

To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata. - Na litość boską, królowo
- zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus . "Mistr
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2014-01-20, 17:19   

tazz mordo co - nie bardzo pasuje?
_________________

 
 
 
Tazz 
VIP



Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 36
Wysłany: 2014-01-20, 17:23   

troszkę nie bardzo ale coś wymyśle :okulary:
_________________
Tazz

To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata. - Na litość boską, królowo
- zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus . "Mistr
 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-01-20, 19:38   

dasz rade :D
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Wiesia 
Administrator



Dołączyła: 03 Gru 2005
Posty: 926
Wysłany: 2014-01-26, 11:25   

To co Ludziska, ustalamy na 100% ten sierpniowy termin??
11-17.08
_________________
It's summer, I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...
 
 
 
ishka83 
Łoś Holling



Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 310
Wysłany: 2014-01-26, 22:19   

ustalamy!
to bedzie jedyny mozliwy termin, kiedy bedziemy mogli przyjechac na pt-nd
a jak sie dobrze ulozy i szanowna tesciowa przyjedzie do wro, to bedziemy bez malego przypicznika :D
 
 
vroooom 
Członek Rady



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1330
Wysłany: 2014-01-27, 16:51   

Jak pisałem powyżej- OK
_________________
Listen you fuckers: Here is a man ...
... who wouldn't take it any more, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth.
------------------------------------
Total organization is necessary.
Every muscle must be tight.
------------------------------------
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość" - JKM
 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-01-27, 20:07   

no to pakujemy walizy
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
wojciech94 

Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 2
Wysłany: 2014-06-05, 09:58   

witam. mam pytanie czy ktoś z Was był może na Alasce ? Pytam bo ja w ramach programu Work&Travel byłem 12 lat temu i może byliśmy w tych samych miejscach
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-06-05, 17:17   

no to masz szczęście chłopie :)

my raczej duchowo podróżujemy
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
wojciech94 

Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 2
Wysłany: 2014-06-06, 09:53   

faktycznie miałem szczęście - gdybym lepiej znał angielski wylądowałbym w South Lake Tahoe a tak mieszkałem sobie w Denali
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-07-15, 20:01   

chciałem dopytać bo różne plotki chodzą po ludziach .....

na razie potwierdzili udział:
ishka +mariusz + titek
vrum + monika + znajoma para
wiesia+ zielony + neluch -/od 12 koło południa do 16wieczorem/
.....
i tyle:( ?

czekamy na potwierdzenie pozostałych łosi
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
czesmen 
VIP



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 603
Wysłany: 2014-07-18, 07:14   

/od 12 koło południa do 16wieczorem/ ??to jakiś gościnny występ? ;)
_________________

 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-07-18, 08:36   

od 12 sierpnia ! do do 16 sierpnia ! --- 4 i pół dnia - albo prawie 5
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
ishka83 
Łoś Holling



Dołączyła: 04 Gru 2005
Posty: 310
Wysłany: 2014-07-19, 19:34   

my sie postaramy przywlec już 14.08, ale nie obiecuję tak na 100%
i zostaniemy do soboty do wieczora albo do niedzieli do południa, ale to już od Titka zależy
bo wrzaskun też jedzie, hehe
drżyjcie :P bunt trzylatka rozwinięty w pełni!

a jak ze spaniem? mamy coś jakimś cudem zaklepane?
 
 
Wiesia 
Administrator



Dołączyła: 03 Gru 2005
Posty: 926
Wysłany: 2014-07-19, 21:37   

To będzie się działo ząbkujące niemowlę w trakcie skoku rozwojowego i zbuntowany trzylatek, mniam!

Co do noclegów, to nie ma nic zbiorowo zarezerwowanego. Najlepiej bezpośrednio do Jacka z tym uderzać.

Do zobaczenia za mniej niż miesiąc :D
_________________
It's summer, I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...
 
 
 
zielony 
Członek Rady



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1629
Wysłany: 2014-08-04, 14:46   

a więc ...
koszuki na zlot już gotowe

piękne jak zwykle ;)

mam jedną XXXL i trochę sie boję że czes z vrumem mogą sie pobić o nią
choć
kolega czes ostatnio dużo je to może będzie miał przewagę
_________________
"Pod zimnym światłem gwiazd
Jak ciężko żyć tym, co zostali... "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!